BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
There was an error in this gadget

Tuesday, June 26, 2012

patut la....

6.16pm (26-Jun-2012)


Bismillah... patutlah tadi pagi asyid berdebar ja ..rupanya pertanda, pertanda yang ana tak boleh nak jawab soalan exam.. huhuh.. mmg tak reti langsung..soalan dia pelik!! hrmmm..sangat pelik.. ana tahu la, ana nie baca tak banyak sangat, tp bab yang doktor tekankan mmg ana fokus... dah bab2 yang di baca tu juga naik dalam soalan.. tapi ana tak boleh nak jawab.. mmg tak boleh nak jawab langsung.. ada 5 soalan tapi jawab 4 soalan ja...setiap soalan 25 markah, bayangkan berapa banyak kena karang ayat?? huhuh.. "organisation developmen" (OD) memang susah!! ana tengok pelajar-pelajar lain tekun sangat menjawab.. ada budak lelaki nie, siap buat graf lagi..adoiii, tensyen ooooii tgok dia, tulis panjang-panjang.. ana siap boleh tgok g ber''page-page" dia jawab untuk satu soalan.. ana pulak 1 solan 1page ja kot...habis la 25 markah tu.. huhuh.. sedih terlampau nie..  dalam dewan exam tu, 3jam diperuntukkan untuk jawab soalan..tapi 2 jam je ana fokus 1 jam lagi tengok keliling...bukan meniru ok.. soalan "essay" nak tiru apanya. tulisan diaorg pon tak nampak... huhuhu.. (ada niat nak tiru tuu) ~~ish..ish~~ yaALLAH, lembut kan hati doktor Lilys sewaktu membuat semakkan keatas jawapan "OD" ku yaALLAH, lahirkan rasa simpati dalam diri doktor, supaya memberi markah lebih kepadaku yaRABII...bantulah aku yaALLAH..sesungguhnya engkau sahaja MAHA MEMBERI BANTUAN...aamiin..aamiin..aamiin..

pengajaran hari nie.. jangan la ambl mudah baca  note slide ja, kena baca gak buku teks... huhuhu.. sedih la..sangat sadis... lps 3 jam masa diberikan, so doktor pon kutip la kertas..sempat gak ana baca "allahumayasir walatuasir" huhuhu... masa nak keluar dewan jumpa roomate... kak fa bagi surat dari school management...fuhhh..surat apakah itu?? lalu ana pon buka...bila buka surat dukacita pulak!! "pembatalan pengecualian unit... arrrrrr.. dulu sapa suruh terima masa orang buat pengecualian unit..skng nie nak tarik balik... "buruk siku"!! dah sedih tak boleh jawab soalan exam, tambah lagi sedih kena ambl subjek "strategi pengurusan" balik.. arrrr..x suka sungguh... tapi...ana redha.. redha dengan ketentuan nie.. ALLAH nak ana bersabar dalam ujian-Nya.. moga ALLAH berikan ana kekuatan..aamiin.. LOVE ALLAH~~

 yang nie masa mula-mual dapat pengecualian "gembira ALLAH ja tahu"
yang nie pulak dukacita pembatalan pengecualian "sedih ALLAH juga yang tahu"

0 comments: