BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
There was an error in this gadget

Thursday, October 4, 2012

terkunci~~

4-Oct-2012 (3.12pm)

Bismillah... ana nak cerita kat "en" blog, ana terkunci dalam bilik asrama sekarang nie.. pukul 2.00pm terkunci sampai sekarang 3.15pm, masih tak boleh buka lagi pintu bilik.. pekerja logistik dok bertukus lumus tolong buka pintu bilik.. macam2 bunyi, mcm tengah gerudi, tengah ketok, tengah terajang!... serius pekerja tu terajang pintu bilik kuat bukan main.. tergejuk kot... huhuhuhu... sekarang pukul 3.18pm pekerja2 tu panggil ana dari luar, pekerja tu cakap "cik" kami panggil ornag lain mai tolong buat pintu nie.. ana cuma boleh balas "ye" dari dalam bilik.. cepatnya depa surrender... sampai nak pecah pintu bilik depa kerjakan, sekarang baru nk panggil ornag lain.. huhu... tapi alhamdulillah sekurang-kurangnya depa cuba~~


ini lah pintunya.. 

alhmdulillah pukul 4.00pm pintu berjaya dibuka..tengok gambar ini hasil nya...huhuhuh...

 ops menyelamatkan ana ini lah keadaan pintu..
 pekerja nie la yang ketok pintu bilik ana masa mula2 tu... so dia perbetulkan balik
 barang2 perbaiki pintu bilik
lengoh berdiri, dia duduk pulak ..^_^

0 comments: